Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PRAKTYK
Zastanawiałem się czy cokolwiek napisać na tym forum, bo nie zauważyłem typowej dyskusji, a tylko monologi nauczające...

Jestem uczniem Jezusa Chrystusa już jako ugruntowany i doświadczony, w związku z tym nie chciałbym rozmawiać o podstawach chrześcijaństwa, lecz o głębi. Nie wiem czy znajdę tutaj takich użytkowników ?
Smile
Odpowiedz
Witaj Kalebie!

Tak się odzywam, żeby ktoś Cię przywitał, więc witam serdecznie!
To forum powstało , żeby kontynuować "ciekawe" tematy z forum Henryka Kubika -przede wszystkim.
Myślę, że spełniło swoje zadanie, jeśli chodzi o rozpoznanie tego, kim Henryk Kubik jest.
Na jego przykładzie można się nieco nauczyć o zwiedzeniu i obłędzie i myślę, że dla wielu osób studium jego osoby
i działalności było lekcją rozpoznawania.
A tak poza tym to chrześcijaństwo jest bardzo podzielone i chyba ciężko znaleźć dwóch chrześcijan mających na wszystko taki
sam pogląd. I chyba jest w tym nawet pewne Boże zamierzenie, żeby innego drugiego i szanować i kochać.
Tylko gdzież jest ta" nieprzekraczalna "granica kiedy to nasz bliźni przestaje już być naszym bratem, bo wielu ją w różnych miejscach
wyznacza.
"Z głębokości wołam do ciebie, Panie"- to chyba raczej głębia doświadczeń i przeżyć, która tworzy relację i buduje zaufanie i miłość,
głęboką intymność, taką , do której doszedł Abraham i był w stanie w ufności nawet swego syna dać na ofiarę.
A ciężko o relacji z Bogiem pisać słowami, bo czyż słowa :" Bóg cię kocha" nie są tylko znakiem i literami. O miłości Bożej przekonujemy
się w doświadczeniu, gdy z kałuży błota nas podnosi i wtedy zmienia nasze serce, aby miłość i w nas się zrodziła.
Nie wiem, czy znajdziesz tu użytkowników, z którymi o głębi będziesz mógł porozmawiać. MieczDucha zaczął temat o Bożej rodzinie, ja właśnie w tym bym głębi szukała - ale ta głębia to właściwie do miłości się sprowadza, a jak napisałam, ciężko o niej mówić słowami...